Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.12411/2635
Title: | Implementing YouTube and TikTok video activities during EFL virtual classes to boost students’ listening skills |
Authors: | Álvarez Naranjo, Andrés Alexander Morales Solórzano, José Stwart |
Advisor: | Segura Arias, Róger |
Keywords: | enseñanza del inglés TFG licenciatura Sede Pérez Zeledón texto completo |
Publisher: | Universidad Latina de Costa Rica |
Citation: | Álvarez Naranjo, A. A., y Morales Solórzano, J. S. (2023). Implementing YouTube and TikTok video activities during EFL virtual classes to boost students’ listening skills. [Proyecto de Graduación de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/2635 |
Description: | Trabajo final de graduación (TFG) |
URI: | https://hdl.handle.net/20.500.12411/2635 |
Appears in Collections: | Enseñanza del Inglés |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TFG_Ulatina_Andres_Alvarez_Naranjo_20221711406.pdf | 3.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License