Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/2635
Title: Implementing YouTube and TikTok video activities during EFL virtual classes to boost students’ listening skills
Authors: Álvarez Naranjo, Andrés Alexander
Morales Solórzano, José Stwart
Advisor: Segura Arias, Róger
Keywords: enseñanza del inglés
TFG licenciatura
Sede Pérez Zeledón
texto completo
Publisher: Universidad Latina de Costa Rica
Citation: Álvarez Naranjo, A. A., y Morales Solórzano, J. S. (2023). Implementing YouTube and TikTok video activities during EFL virtual classes to boost students’ listening skills. [Proyecto de Graduación de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/2635
Description: Trabajo final de graduación (TFG)
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12411/2635
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Andres_Alvarez_Naranjo_20221711406.pdf3.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons