Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/20.500.12411/2664
Título : Implementing the cooperative learning approach in virtual environments to improve the students’ speaking skills in four groups, two from beginners and two from advanced levels of Programa de Educación Continua (PEC) at the University of Costa Rica in the second quarter of 2023
Autor : Méndez Segura, Joselin Dayana
Quirós Miranda, Haslyn Dayana
Asesor: Alfaro Alfaro, Roy
Palabras clave : enseñanza del inglés
TFG licenciatura
Sede Grecia
texto completo
Editorial : Universidad Latina de Costa Rica
Citación : Méndez Segura, J. D., y Quirós Miranda, H. D. (2023). Implementing the cooperative learning approach in virtual environments to improve the students’ speaking skills in four groups, two from beginners and two from advanced levels of Programa de Educación Continua (PEC) at the University of Costa Rica in the second quarter of 2023. [Tesis de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/2664
Descripción : Trabajo final de graduación (TFG)
URI : https://hdl.handle.net/20.500.12411/2664
Aparece en las colecciones: Enseñanza del Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
TFG_Ulatina_Joselin_Mendez_Segura_20223025292.pdf4.81 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons