Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/2631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSegura Arias, Róger-
dc.contributor.authorAraya Herrera, David-
dc.contributor.authorZúñiga Angulo, Randy Josué-
dc.date.accessioned2024-01-31T00:40:55Z-
dc.date.available2024-01-31T00:40:55Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationAraya Herrera, D., y Zúñiga Angulo, R. J. (2023). The implementation of communicative grammar activities to improve students’ communicative abilities. [Proyecto de Graduación de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/2631en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/2631-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Pérez Zeledónen_US
dc.subjecttexto completoen_US
dc.titleThe implementation of communicative grammar activities to improve students’ communicative abilitiesen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_David_Araya_Herrera_20191710616.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons