Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/2513
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAcuña Angulo, Didier Andrés-
dc.contributor.authorBaltodano Esquivel, Brainer-
dc.date.accessioned2024-01-30T00:32:34Z-
dc.date.available2024-01-30T00:32:34Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationBaltodano Esquivel, B. (2022). Implementing Brain Gym as a tool to boost reading skills with tenth graders at Liceo Laboratorio de Liberia, Liberia Regional Office of Education. [Proyecto de Graduación de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/2513en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/2513-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)en_US
dc.descriptionAcceso restringido (T)-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Santa Cruzen_US
dc.titleImplementing Brain Gym as a tool to boost reading skills with tenth graders at Liceo Laboratorio de Liberia, Liberia Regional Office of Educationen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Brainer_Baltodano_Esquivel_99502049.pdf
  Restricted Access
2.95 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons