Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAcuña Angulo, Didier Andrés-
dc.contributor.authorSegura Leal, María Jesús-
dc.date.accessioned2021-02-20T19:59:34Z-
dc.date.available2021-02-20T19:59:34Z-
dc.date.issued2021-01-
dc.identifier.citationSegura Leal, M. J. (2021). Implementing the Four knowings’ framework to enhance sociocultural component in the English Class with tenth graders at The Technical Highschool of Santa Cruz. [Proyecto de Graduación de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/196en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/196-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Santa Cruzen_US
dc.subjecttexto completo-
dc.titleImplementing the Four knowings’ framework to enhance sociocultural component in the English Class with tenth graders at The Technical Highschool of Santa Cruzen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Maria_Segura Leal.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons