Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/1608
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMora Hernández, Iván-
dc.contributor.authorArroyo Ávalos, Yerlin-
dc.contributor.authorSánchez Morales, Johanna-
dc.date.accessioned2022-06-13T17:55:48Z-
dc.date.available2022-06-13T17:55:48Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationArroyo Ávalos, Y., y Sánchez Morales, J. (2022). The implementation of social interaction activities to improve the speaking skill in the Knowledge Construction Process. [Proyecto de Graduación de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/1608en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/1608-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Pérez Zeledónen_US
dc.subjecttexto completo-
dc.titleThe implementation of social interaction activities to improve the speaking skill in the Knowledge Construction Processen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Yerlin_Arroyo_Avalos_20201730738.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons