Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 806 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Apr-2023Enhancing speaking abilities through out-of-class assignments in group 9-1 at Liceo Las MercedesGómez Sánchez, Joseph
Apr-2023Improving pronunciation of the dental and alveolar fricatives through the use of YouTube educational videos to adult students of intermediate level at Centro Cultural de IdiomasChavarría Valverde, Nikole María; Cubero Segura, Viviana
May-2023Stimulating students’ phonological awareness by implementing listening activities at Centro Educativo PindecoUreña Jiménez, Jackeline; Leitón Arauz, Ashley Valentina
Apr-2023Improving listening comprehension through exposure to international English accents in 10th graders at Liceo Platanillo de BarúBrenes Bermúdez, Jasmín Cristina
May-2023The implementation of communicative grammar activities to improve students’ communicative abilitiesAraya Herrera, David; Zúñiga Angulo, Randy Josué
Apr-2023The implementation of pronunciation activities to improve learners’ communicative skillsChinchilla Navarro, Denis Alfonso
May-2023Enhancing EFL students’ speaking skills by the implementation of interactive activitiesAzofeifa Echavarria, Kayla
Apr-2023Improving the learning of auditory and communication skills in EFL studentsArce Mora, Michelle
May-2023La relación existente entre las necesidades de caminadores de perros con la contratación de un servicio a través de una aplicación móvil, dirigida a personas con edades de 30 a 74 años, durante los meses de mayo del 2022 a marzo 2023 y la realización de una estrategia de comunicación y mercadeo para la aplicación móvil Pat`eperro, dirigida a personas de 30 a 64 años residentes del cantón de Curridabat, durante el segundo trimestre del año 2023Martínez Ortiz, Daniela
May-2023Análisis de los elementos que determinan la recordación de la marca “La Capital del Mundo - San Ramón” en personas con edades de 20 a 64 años, residentes del cantón de San Ramón, durante los meses de mayo a diciembre de 2022 y desarrollar un plan estratégico contemplando el mix de marketing para la marca a lo largo del año 2023Lobo Montero, Ronald Josué