Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/1110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRojas Sirias, Isabel-
dc.contributor.authorAlfaro Jiménez, Kathia-
dc.date.accessioned2021-11-27T00:43:36Z-
dc.date.available2021-11-27T00:43:36Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.identifier.citationAlfaro Jiménez, K. (2019). Improving students’ vocabulary and comprehension using playful activities with tenth grade students at Liceo Julian Volio Llorente. [Proyecto de Graduación de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/1110en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/1110-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Cañasen_US
dc.subjecttexto completo-
dc.titleImproving students’ vocabulary and comprehension using playful activities with tenth grade students at Liceo Julian Volio Llorenteen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Kathia_Alfaro_Jimenez.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons