Buscar por Materia texto completo

TIPO TIPO subject
Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 1232 a 1251 de 1266 < Anterior   Siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
may-2018Teaching vocabulary in the process of learning a Foreign Language using b-learning and m-learning in a Costa Rican public schoolLoría Mayorga, Andrey Francisco
jul-2023Trato desigual entre las personas trabajadoras del sector comercial y las personas trabajadoras de los demás sectores ante el pago del día de descanso semanalGamboa Esquivel, Elena
ene-2022Turismo de observación de aves como herramienta para el desarrollo sostenible del distrito de Pejibaye, Jiménez, CartagoAguilar Avendaño, Carlos
may-2023The use of apps to reinforce the writing skillBeita Sibaja, Gerlyn
ago-2022The use of authentic materials in foreign language teaching for improving listening and speaking skills in eleventh grade at Liceo Joaquín Gutiérrez MangelSalazar Mena, Carmen María
may-2022The use of classroom games to improve the English speaking participation of Tenth Graders at Liceo de Ciudad Neily High SchoolMejías Gómez, Kevin Daniel; Sánchez Salgado, Yaremi
ago-2022The use of cooperative learning to teach English with ninth-grade level in COT El AmparoBonilla Rodríguez, Carlos Román; Solís Hidalgo, Adriana
may-2018The use of electronic devices in the learning process of English as foreign language at CINDEA San CarlosTorres Hernández, Joselyn Karina
may-2018Use of Information and Communication Technologies tools in the Foreign Language classroom in secondary education in Colegio Técnico Profesional Francisco J. OrlichAlfaro Alfaro, Stephanie
sep-2020The Use of Realia as a Tool to Provide Meaningful Vocabulary to Students from Seventh Grade at Centro Educativo Católico San Ambrosio, circuit 01, Regional Education of NicoyaPeña Ortiz, Nidia Sofía
abr-2021The use of Technology Can Increase Motivation in the Learning Process of the Speaking Skill on Students of Seventh Grade from the Julio Acosta Garcia InstituteEsquivel Chacón, Milena Cristina; Soto Ramírez, Bryan Steven
may-2022The use of technology for improving listening skill in the English learning process as a foreign language at the 8th grade of Nicoya Technical High-SchoolCarrillo Aguilar, Karolina
sep-2020Using authentic materials for improvement speaking skills in 10 ° graders at CINDEA Jicaral. Peninsular Regional office of education, 2020.González Sosa, María de los Ángeles; Salazar Zúñiga, Marta Enith
sep-2020Using blended learning approach to improve students speaking skill with students of 9 grade at the C.T.P of Nicoya high schoolMuñoz Villareal, Ericka
dic-2019Using charades as a tool to promote students’ oral skills and active participation during English classesMonge Arroyo, Liz Francini
sep-2020Using Didactic Material Created by Students to Foster Effective Vocabulary LearningQuesada Sandí, Dayana Melissa
ene-2020Uso de la metodología Six Sigma para establecer la gestión de inventario del nitrógeno en una línea de producción de bebidas no carbonatadasÁlvarez Melchor, Pedro Carlos
may-2020Uso de lagunas de retardo en sistemas pluviales urbanosGómez Solís, Gustavo
feb-2021Uso de las Plataformas Educativas Virtuales de acuerdo a los lineamientos sugeridos por el Ministerio de Educación Pública y su repercusión en el aprendizaje significativo en la especialidad de Informática en Redes en el desarrollo de las habilidades aprender a aprender en los estudiantes de 10° año del Colegio Técnico Profesional Regional de Santa Cruz, circuito 07, Dirección Regional de Santa Cruz, Guanacaste, período 2020Viales Zúñiga, Emilio
ene-2021Uso de las Tecnologías de Información y Comunicación (TIC) y las plataformas virtuales Teams y Zoom en la enseñanza de la contabilidad en momentos de pandemia y su incidencia en el aprendizaje significativo en los estudiantes de décimo año del Colegio Técnico Profesional de Carrillo, circuito 05, de la Dirección Regional de Santa Cruz, Guanacaste, período 2020Torres Jiménez, Sonia María