Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMora Quirós, Ingrid-
dc.contributor.authorCerdas Jiménez, Kevin-
dc.contributor.authorRojas Vargas, Nicole Priscila-
dc.date.accessioned2021-04-19T15:35:05Z-
dc.date.available2021-04-19T15:35:05Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.citationCerdas Jiménez, K., y Rojas Vargas, N. P. (2020). The Impact of Applying Authentic Resources for the Improvement of Students Communicative Competence in an EFL Class. [Tesis de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/384en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/384-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Ciudad Neilyen_US
dc.subjecttexto completo-
dc.titleThe Impact of Applying Authentic Resources for the Improvement of Students Communicative Competence in an EFL Classen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Kevin_Cerdas_Jimenez.pdf961.82 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons