Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/2328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Solórzano, Ana Alicia-
dc.contributor.authorBonilla Rodríguez, Carlos Román-
dc.contributor.authorSolís Hidalgo, Adriana-
dc.date.accessioned2023-08-22T19:56:39Z-
dc.date.available2023-08-22T19:56:39Z-
dc.date.issued2022-08-
dc.identifier.citationBonilla Rodríguez, C. R., y Solís Hidalgo, A. (2022). The use of cooperative learning to teach English with ninth-grade level in COT El Amparo. [Tesis de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/2328en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/2328-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)-
dc.language.isoesen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Greciaen_US
dc.subjecttexto completoen_US
dc.titleThe use of cooperative learning to teach English with ninth-grade level in COT El Amparoen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Carlos_Bonilla_Rodriguez_20213021537.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons