Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/2249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Solórzano, Ana Alicia-
dc.contributor.authorHidalgo Soto, Martín Gerardo-
dc.contributor.authorBonilla Monge, Yessica-
dc.date.accessioned2023-08-05T01:30:25Z-
dc.date.available2023-08-05T01:30:25Z-
dc.date.issued2022-08-
dc.identifier.citationHidalgo Soto, M. G., y Bonilla Monge, Y. (2022). Barriers that affect students from ninth year level of Liceo Experimental Bilingue de Sarchí to express themselves in English. [Tesis de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/2249en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/2249-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)en_US
dc.descriptionConsultar disponibilidad de acceso a craicr@ulatina.cr-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Greciaen_US
dc.titleBarriers that affect students from ninth year level of Liceo Experimental Bilingue de Sarchí to express themselves in Englishen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Martin_Hidalgo_Soto_20173020040.pdf
  Restricted Access
1.19 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons