Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/191
Title: R.A.P (Recognition-Articulation-Production) framework as a tool to improve pronunciation skill on students from 7th grade of Colorado High School, 2020.
Authors: Díaz Prieto, Luz Heidy
Picado Ortega, Vilma Shasling
Advisor: Mayorga Leal, Yasmin
Keywords: enseñanza del inglés
TFG licenciatura
Sede Santa Cruz
texto completo
Publisher: Universidad Latina de Costa Rica
Citation: Díaz Prieto, L. H., y Picado Ortega, V. S. (2020). R.A.P (Recognition-Articulation-Production) framework as a tool to improve pronunciation skill on students from 7th grade of Colorado High School, 2020. [Proyecto de Graduación de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/191
Description: Trabajo final de graduación (TFG)
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12411/191
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Luz_Díaz_Prieto.pdf4.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons