Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/1788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAlfaro Alfaro, Roy-
dc.contributor.authorMcCoy Obregón, Gina-
dc.contributor.authorRojas Granados, Kimberly María-
dc.date.accessioned2022-08-30T19:41:43Z-
dc.date.available2022-08-30T19:41:43Z-
dc.date.issued2019-08-31-
dc.identifier.citationMcCoy Obregón, G., y Rojas Granados, K. M. (2019). Strategies to Improve Student’s Oral Performance and Overcome Stage Fright. [Tesis de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/1788en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/1788-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Greciaen_US
dc.subjecttexto completo-
dc.titleStrategies to Improve Student’s Oral Performance and Overcome Stage Frighten_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Gina_McCoy_Obregon.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
Carta_CRAI_Ulatina_Gina_McCoy_Obregon.pdf
  Restricted Access
36.47 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons