Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMayorga Leal, Yasmin Elena-
dc.contributor.authorTorres Jiménez, Henry-
dc.contributor.authorRojas Castillo, Olivier-
dc.date.accessioned2021-02-20T17:34:39Z-
dc.date.available2021-02-20T17:34:39Z-
dc.date.issued2020-09-
dc.identifier.citationTorres Jiménez, H., y Rojas Castillo, O. (2020). The implementation of minimal pairs techniques to improve pronunciation in ninth grade students at cindea Nosara. [Proyecto de Graduación de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/165en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/165-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Santa Cruzen_US
dc.subjecttexto completo-
dc.titleThe implementation of minimal pairs techniques to improve pronunciation in ninth grade students at cindea Nosaraen_US
dc.title.alternativeLa implementación de las técnicas de pares mínimos para mejorar la pronunciación en los estudiantes de noveno año en Cindea Nosaraen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Henry_Torres_Jimenez.pdf6.25 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons