Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12411/1648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHernández Gómez, Karol-
dc.contributor.authorMejías Gómez, Kevin Daniel-
dc.contributor.authorSánchez Salgado, Yaremi-
dc.date.accessioned2022-07-27T23:03:08Z-
dc.date.available2022-07-27T23:03:08Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationMejías Gómez, K. D., y Sánchez Salgado, Y. (2022). The use of classroom games to improve the English speaking participation of Tenth Graders at Liceo de Ciudad Neily High School. [Tesis de Licenciatura, Universidad Latina de Costa Rica]. Repositorio Institucional de la Universidad Latina de Costa Rica. https://hdl.handle.net/20.500.12411/1648en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12411/1648-
dc.descriptionTrabajo final de graduación (TFG)-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad Latina de Costa Ricaen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectenseñanza del inglésen_US
dc.subjectTFG licenciaturaen_US
dc.subjectSede Ciudad Neilyen_US
dc.subjecttexto completo-
dc.titleThe use of classroom games to improve the English speaking participation of Tenth Graders at Liceo de Ciudad Neily High Schoolen_US
dc.typeTesisen_US
dc.description.versionLicenciatura en Enseñanza del Inglésen_US
Appears in Collections:Enseñanza del Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_Ulatina_Kevin_Mejias_Gomez_20216313568.pdf737.7 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons